חפש

התמודדות מוצלחת עם דרישה בלתי צפויה לתשלום

התמודדות מוצלחת עם דרישה בלתי צפויה לתשלום

כעבור חצי שנה, כשהקונה התמקם בשמחה בדירתו החדשה, הגיע מכתב בלתי צפוי לפתחו של המוכר. להפתעתנו, מדובר היה בדרישת תשלום המתייחסת לחוב עבר מהעיריה מהתקופה בה היה לקוחנו הבעלים של הדירה. כידוע, בתקנון מסתתר סעיף המאפשר להם לגבות חובות גם בדיעבד, למרות שהעניקו אישור בדבר העדר חובות. תפנית בלתי צפויה זו העמידה את הלקוח שלנו במצב מאתגר, מלווה בהוצאות משפטיות וריבית.
עם זאת, הלקוח היה נחרץ באמונתו (בצדק!) כי פעל בתום לב, השיג את כל האישורים המשפטיים הנדרשים, ולא הונה איש. המשימה הייתה למצוא פתרון שיועיל ללקוח שלי ויחסוך ממנו את הצורך בהתדיינות נוספת. הנחישות השתלמה, והצלחתנו לשכנע את העירייה באחריות על טעותם, תוך מניעת הנטל לשאת בשגיאות הערייה מהלקוח.
רגעים כאלה מדגישים את החשיבות של שירות מיומן לצידך. אנו מחויבים להגן על זכויותיהם של לקוחותינו ולעשות הכל כדי שהם לא יסבלו בצורה בלתי הוגנת מטעויות שאינן בשליטתם. הדוגמאות הן עדות למסירות הבלתי מעורערת שלנו להבטחת צדק ושקט נפשי עבור אלה שאנו מייצגים.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
משרד עו"ד בלייכר ושות'
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס