חפש

רכישת בית שהסתבכה

רכישת בית שהסתבכה

הרשו לי לשתף אתכם במקרה שממחיש את החשיבות של בחירה נכונה. לקוח שלנו רכש את בית חלומותיו תוך מכירת הנכס הקודם שלו.  ההתרגשות הייתה רבה כשהוא ציפה לעבור לביתו החדש.
אלא שזמן קצר לפני המעבר, הגיעה הודעה מעיקה מהמוכר - מכשול שהקונה לא ידע עליו קודם, ואף על המוכר זה נפל בהפתעה. התברר שהמוכר התמודד מול הבנק שלו בנושא בעיות שונות הקשורות לעסק שלו, שהובילו לעיקול על ביתו. התסבוכת הבלתי צפויה הזו איימה לדרדר את כל תהליך המכירה - יותר מסתם חוזים ותשלומים; מדובר בקבלת המפתחות והפיכת בית החלומות למציאות.
באותה עת הודיע המוכר כי אין לו אפשרות לפנות את הבית, ובמקביל הבנק הטיל עיקול אשר הפריע להמשיך להוציא את העסקה לפועל (לאחר תשלום סכומים לא מבוטלים למוכר).
כנציג הקונה ידעתי שהדבר מצריך פתרון יצירתי. למרות שייצגתי את הקונה, התעמקתי בנבכי עסקיו של המוכר ועבדתי בצמוד לעורך דינו ולבנק שלו. מאמצים רבים ופגישות רבות עם עורך הדין של המוכר הובילו לפריצת דרך. מצאנו פתרון שהציל את המצב ללקוח שלנו, שששנתו נדדה בלילות בגלל חוסר הוודאות. אפשר רק לתאר את הלחץ שבצורך לעזוב את הדירה הנוכחית שלכם, לאחר שכבר התחייבתם במכירה, רק כדי שלא תוכלו לעבור לבית שאליו ייחלתם, יחד עם משפחתכם?
סיפור זה מדגיש את המשמעות של מיומנות ומסירות. כעורכי דין, המשימה שלנו היא להבטיח את האינטרסים של הלקוחות שלנו, לא משנה כמה המצב מורכב.
אם אתם שוקלים רכישה או מכירה של בית, זכרו שהתמיכה המשפטית הנכונה יכולה לעשות את כל ההבדל בהפיכת החלומות שלכם למציאות.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
משרד עו"ד בלייכר ושות'
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס