חפש

הכירו את ניר כהן – עו"ד המתמחה בתחום תביעות נזקי גוף הביטוח והביטוח לאומי

הכירו את ניר כהן – עו"ד המתמחה בתחום תביעות נזקי גוף הביטוח והביטוח לאומי

כאשר אנו נפצעים בדרך כזו או אחרת, או חלילה חולים במחלה קשה, החיים שלנו משתנים מקצה לקצה ברגע אחד. לצד הטראומה הרגשית, בחלק גדול מהמקרים אנו ניצבים פתאום גם מול חוסר ודאות כלכלית, כשאי אפשר לעבוד ולהתפרנס בכבוד. במקרה שכזה התפקיד של עורכי דין המתמחים בתביעות של נזקי גוף הינו קריטי, כיוון שהם מחזיקים בידע המקצועי ובעלי הניסיון כיצד לנווט כהלכה את כל הצעדים מול גלגלי הבירוקרטיה השונים במטרה להשיג את הפיצוי הגדול ביותר, אחרת על כל טעות בהתנהלות אנו עלולים לשלם בדחיית התביעה או קבלת פיצוי קטן משמעותית.

תחום נזקי הגוף הביטוח והביטוח לאומי הוא רחב מאוד. הוא כולל בתוכו פיצוי פוטנציאלי בגין תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות תלמידים, תאונות במרחב הציבורי , אובדן כושר עבודה ונכות, אבל לא רק תאונה יכולה לזכות בפיצוי כספי אלא במקרים מסוימים גם מחלה אשר פגעה בכושר העבודה ועוד.

ישנה חשיבות מכרעת בהתנהלותו של הנפגע אל מול הגופים השונים. למשל מקרה של אדם שהולך ברחוב ולפתע נתקעת רגלו במכשול במדרכה אשר גורם לנפילתו ולפציעתו. במקרה כזה יהיה ניתן לתבוע את העירייה או המועצה האזורית שבשטחה נמצאת המדרכה הפגומה. 
עו"ד ניר כהן מעניק מספר דגשים נוספים על  מה צריך לעשות לאחר נפילה ברחוב: 
- יש לתעד את המפגע / המכשול שגרם לנפילה וזאת מכמה זוויות. 
- יש להתקשר למוקד העירוני לדווח על המפגע ולקבל מס' פנייה. 
- במידה והיו עדים לנפילה, לקחת את פרטי ההתקשרות שלהם במידה ונצטרך בהמשך הדרך לקחת מהם עדות על האירוע. 

- לפנות לקבלת טיפול רפואי בסמוך למועד התאונה ולתאר בפני הרופא המטפל את האירוע בצורה מפורטת הכוללת את חלקי הגוף אשר נפגעו, ולא פחות חשוב - יש לוודא כי הרופא רשם את כל המידע. 
- לשמור את כל התיעוד של הטיפול הרפואי שקיבלתם בעקבות התאונה. 
- לשמור על כל הקבלות על הוצאות שהוצאתם עקב התאונה.
- לפנות לעו"ד שמתמחה בתביעות נזיקין להמשך טיפול.
דוגמא נוספת שעו"ד ניר כהן סיפר עליה, היא לגבי התנהלות נכונה במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים ונגרם לכם נזק גוף:
- החלפת פרטים עם הנהג המעורב בתאונה. 
- הזמנת ניידת משטרה למקום (במידה ולא הזמנתם ניתן לדווח גם בצורה ממוחשבת למשטרת ישראל ), על מנת שתתעד את המקרה ובסופו של דבר תפיק דו"ח אירוע.
- יש לפנות לקבלת טיפול רפואי בסמוך לתאונה ולציין בפני הרופא המטפל את האופן שבו קרתה התאונה ואת הכאבים מהם אתם סובלים גדולים כקטנים ולא פחות חשוב - לוודא כי הכל נרשם באישור הרפואי.
- יש לזכור כי הפעולות הראשונות שנבצע ישפיעו בסופו של דבר על גובה הפיצוי שאנו צפויים לקבל מחברת הביטוח, ולכן קבלת ייעוץ משפטי מקצועי כבר בתחילת התהליך מעו"ד המתמחה בתאונת דרכים יעזור לכם למקסם את גובה הפיצוי.
את תחילת דרכו המקצועית בתחום של תביעות ביטוח, עשה עו"ד ניר כהן במחלקת תביעות ביטוח ומניעת נזקים כמסדיר תביעות מטען בחברת הספנות "צים". לאחר תקופה כשכיר יצא לדרך עצמאית משלו והיום הוא הבעלים של משרד בוטיק בחיפה. 
במקרים מסוימים אומר עו"ד ניר כהן, אפשר לפנות ולקבל פיצוי ממספר גופים שונים גם על מקרה בודד: "בדרך כלל לאחר שנפגעים בעקבות תאונה או בעקבות מחלה, פונים אל ביטוח לאומי במטרה לקבל פיצוי על ימי מחלה ועל מגבלה שנשארת באופן זמני או לצמיתות, אך זהו רק אפיק אחד שאפשר לנצל".

על נזק גופני אפשר לקבל פיצוי גם מביטוח החובה שלכם במידה ומדובר על תאונת דרכים, ואין זה משנה אם התאונה לצורך הדוגמה הייתה באשמתכם או של אחרים. במקרים מסוימים במידה ואתם נעדרים ממקום העבודה, גם קרן הפנסיה יכולה להפריש עבורם סכום מסוים. כמו כן במידה ויש לכם פוליסה פרטית המכסה מצב של נכות, אובדן כושר עבודה ועוד ייתכן וניתן יהיה לקבל גם ממנה סכום נוסף. קחו בחשבון כי לעיתים מה שנראה כמו נזק גופני קטן ולא משמעותי יכול להתפתח לבעיה רפואית שתצריך טיפול מתמשך מה שיגרור להוצאות רפואיות לא מבוטלות, לכן אסור להסכים להצעת הפשרה הראשונה שתקבלו מחברת הביטוח. באופן טבעי חברת ביטוח תמהר להציע לכם סכום מסוים כדי שתחתמו על טופס בו אתם מאשרים כי לאחר מכן לא יהיו לכם תביעות נוספות, אך מה יקרה אם לדוגמא כאבי גב עזים יצוצו מספר שבועות או חודשים לאחר שנפלתם במקום העבודה? ולא פעם הכאב הזה מגיע לאחר פרק זמן מסוים ולא מיד לאחר הפגיעה. לכן עדיף שלא תחתמו על שום מסמך לפני שקיבלתם ייעוץ מקצועי מעו"ד המתמחה בתחום".
מעבר לניסיון ולידע המקצועי שצבר, שמו של עו"ד ניר כהן הולך לפניו בזכות היחס האישי שמעניק לכל לקוח ולקוחה. בניגוד למשרדים הגדולים בהן התיקים מתגלגלים מאיש מקצוע אחד לשני, עו"ד כהן הוא הדמות היחידה שמטפלת בכל לקוח מא' ועד ת'. הקשר האישי שבנה לאורך השנים מול הלקוחות שלו הם הרבה מעבר ליחסי עורך דין ולקוחות, אלא זהו קשר אישי בו לא פעם הוא משמש עבורם כאוזן קשבת וכתף להניח עליה את הראש. 
"הייתה לי לקוחה בשנות ה- 50 לחייה, אשר התגוררה לבדה, ועבדה כעובדת משק בגוף ציבורי מסוים. היא נקלעה למצב בו לא יכולה הייתה עוד לעבוד. לא היו לה שום חסכונות והיא הגיעה אליי אובדת עצות, בלי לדעת איך וממה היא תתקיים.
עוד לפני הצעדים המקצועיים שביצעתי, העבודה שלי מולה התמקדה בפן המנטלי. להרגיע אותה, להיות שם בשבילה, לגרום לה להבין שהיא לא לבד אלא אני הולך איתה יד ביד כל הדרך עד להשגת המטרה שהיא מיצוי זכויותיה הרפואיות מכלל הגורמים. המקרה הזה כלל טיפול מול קרן הפנסיה, המעביד והמוסד לביטוח לאומי, בסופו של התהליך הלקוחה מקבלת היום 3 קצבאות מ- 3 גופים שונים בסך כולל שהוא גבוה יותר ממשכורתה טרם חלתה ויצאה ממעגל העבודה".
עו"ד ניר כהן: יצירת קשר
בתחום תביעות נזקי גוף, נוכחות של עורך דין מסור ומקצועי יכולה לעשות את כל ההבדל בחייהם של אלה שעברו תאונות, נפצעו או חלו. עם מחויבות בלתי מעורערת לצדק ומומחיות משפטית, עו"ד ניר כהן מתגלה כמגדלור עבור מי שזקוקים לדמות שתייצג אותם בגלגלי הבירוקרטיה המתישים. עו"ד ניר כהן לא רק פועל להשגת הפיצוי הראוי ביותר, אלא גם מעניק שביב של תקווה בזמנים מאתגרים.

המידע הנ"ל אינו מהווה ייעוץ משפטי או תחליף לו ואינו מהווה המלצה לנקיטת הליכים או להימנעות מהם. כל המסתמך על המידע בכל דרך שהיא עושה זאת על אחריותו בלבד ומסיר מעורכי הדין באתר כל אחריות.
ניר כהן משרד עורכי דין
מלאו את פרטיכם ועורך הדין יחזור
אליכם בהקדם:
אני מאשר/ת את תקנון האתר
אני מאשר/ת קבלת דיוור
שלחו טופס